RECRUIT

オンライン花事業 運営スタッフ(営業事務)

Recruitment details

<仕事内容>
◆Job Description◆
・花卉業界において、当社は約20年以上の歴史あるB2Bプラットフォーム事業「ハナスタ」を運営しています。
 これまで生花店を中心とした花事業者を中心としたサービスでしたが、近年ショップアプリの台頭により、作品の販売を目的とした
 個人の方がお花を仕入れる機会も増加しています。
 業界の環境変化がある中、お花の新たな需要喚起と更なる事業拡大に向けて、主に販売後の顧客対応業務を担当頂きます。
 
<Responsibilities>
・花卉B2Bプラットフォーム事業「ハナスタ」における顧客対応全般(コールセンター)業務、受発注管理、請求情報管理など運用業務。
・ハナスタ:https://www.cifra.hanasuta.jp/ 
 
◆Desired talent◆
・生花業界経験者優遇(業種問わず)。
・顧客との接点が多い環境の為、社内外問わずコミュニケーション能力に長ける方。
 
 
◆Work◆
<Employment type>

・契約社員

<勤務時間>
・午前9時30分から午後6時30分 ※時差出勤制度あり。
・土日祝日を含むシフト勤務 ※土日祝での在宅勤務可能。

 
<Transportation access>
・東京メトロ東西線/都営地下鉄大江戸線 門前仲町駅 1番出口から徒歩1分
 
<勤務場所>
・株式会社シフラ 本社 東京都江東区富岡1-12-8アサヒビル4F
 
<Assigned department>
・花グループ 
 責任者(40代男性)とメンバー6名(20代~40代)で構成
 
<Corporate Culture>
- Regardless of employment status, we provide an environment where individuals, including young employees and those with little experience at the company, have the freedom to exercise their own discretion and be creative.
・Employees are free to attend external educational seminars, and we value an attitude of respecting individual growth and opinions.
・全社残業時間の平均23時間です。
 
<Employee benefits>
・英会話レッスン、外部教育セミナー、書籍購入費補助、社会保険完備(雇用/労災健康厚生年金)、出張手当、海外駐在手当
 リロクラブ、東急ハーヴェスト、自社保有の沖縄保養所 など
 
◆Selection◆
<Flow>
・First interview (HR)
Second interview (with the person in charge of the department to which you will be assigned)
Third interview (CEO)
*The first and second interviews can also be conducted online (Google Meet).
*Paper application documents submitted will not be returned.
 
<How to apply>
・Please fill out the application form by clicking the "Apply here" button below.